musicsavelifes

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Alex - 14 november 2013 21:54

Mår jävla super bra!


Idag har jag träffat otroligt många på stan faktiskt xD

Det har varit roligt och jag känner verkligen att jag börjar lära känna mina vänner.

Jag kan inte må bättre just nu! 

Jag har ju inte mått så bra pga. Gamla kompisar osv. 

Men jag kan ju säga att jag kommer må bättre nu. Ny skola och jag får träffa hanna, Sanna och Jonas varje dag och så efter skolan hinner jag träffa mina kompisar i stan.


Kan tilläga att Sanna och jag kommer aldrig bli ovänner, för hon finns alltid där för mig och jag älskar hon.

Sanna du är en av dom  närmaste vännerna jag har haft sen vi var typ 2-3 år och du betyder så jävla mycket för mig.

Systrar föralltid. <3



HAHAHA, Älskar bilden på jag och Sanna (förändrats som fan)

 



Det här kommer bli bra, och om några veckor kommer Marina, en av mina närmaste vänner. Älskar dig vännen <3

Just nu känns det underbart bra och inget kan få mig att må sämre.

FUCK YOU HATERS! <3



Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards