musicsavelifes

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Alex - 7 november 2013 22:03

Idag fyller min älskade morfar år. Han är världens snällaste och bryr sig om mig jätte mycket. Han är sjukt underbar och därför betyder han jätte mycket för mig. <3

jag skulle lagt upp en bild på han, men jag har ingen.


Idag har dagen känt värdelös. Vi var hos kuratorn och pratade, euw. Hatar sånt skit, sitta där och låsas som inget. 

Jag ville bara där ifrån, några säger att jag inte är osynlig och det märks när jag är borta.

Men egentligen tror jag inte på det. Jag vet att egentligen bryr sig ingen om jag byter skola eller inte. Jag har alltid varit en ensam varg. Ingen har någonsin brytt sig om mig och om hur jag mår. Förutom Sanna och Julia, fast det är inte lite konstigt. Dom är äkta vänner.. Dom jag litar på. Sissa är också sjukt bra, men vi träffas knappt längre.

Imorgon blir det att kolla på en skola, taggar sjukt mycket! :')

Bort från den här skit skolan. Det känns som om att allt kommer bli mycket bättre, men vi får se.





Med det här säger jag godnatt..


 

Av Alex - 7 november 2013 10:15

Förlåt för att jag är depp och skriver u det :)

Men men snart är denna vecka slut och jag längtar så jävla mycket! :DDD

wiii! c:

Det ända posetiva är väl det.

Fast nä, det bästa som har hänt den här veckan var Julia, jag träffade/pratade med Julia :'')

men vidare, i kväll funderar jag på att baka eller vara med Kurt och Sune. Maybe hitta på något med ngn. Vi får se..


Mina Gullgrisar <3

 

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards