musicsavelifes

Alla inlägg under december 2013

Av Alex - 28 december 2013 15:19

Nu har jag äntligen bytt header från den övre bilden till den nedre :D


   

Av Alex - 28 december 2013 12:26

igår var jag med mamam i stan, vi for på rusta, öb och strömpilen. fast på strömpilen var jag bara på H&M.
På rusta köpte jag pringels och dricka, sen for vi vidare på öb och då köpte jag ansiktsmask, hårinpackning och en parfym :)
efter det for jag och mamma till H&M och där köpte jag bara sockar!<3

Av Alex - 26 december 2013 21:26

Hej bloggläsare!:)

Igår var jag och Sanna och såg THE HUNGER GAMES CATCHING FIRE på bio! Den var fett bra och sen så kom mamma och hämtade oss, Jag tänkte gå på H&M men det var stängt så ja. På kvällen sov Sanna hos mig och idag drog vi in till stan igen! :D

Det var roligt att gå på stan och träffa kompisar och handla lite ;)

Orkar inte ta kort på alla mina julklappar men fick standrard saker som kläder, pengar, nagelack, presentkort och lite sånt, men två julklappar fick mig verkligen att bli glad! :D

I mars får jag pierca mig och sen till  vår åker jag och min syster till stockholm, går på stan, gröna lund och äter lite mys mat :P

Kort på lite av det jag köpte idag kommer lite längre ner ;)

Imorgon kommer Sannas flickvän och då blir det att umgås med dom små turtuduvrna :3

Ska skypa med Sanna nu, men ska bli bättre på att blogga. Jag lovar<3

           


Av Alex - 20 december 2013 23:51

fått umgåts med min lilla ängel, träffat Maja och John. grym dag idag, dock saknar jag alla mina vänner i umeå. ska förmodligen hem imorgon men vi får se. klockan är snart 12 och maja sover som en stock. Såklart kan jag ej sova och det är inte lättare att hon ligger och snarkar xD
musik i hörlurarna och för hoppningsvis sommar jag snart.
Vart är du John Blund?

Av Alex - 18 december 2013 07:02

idag får jag lov!!:D
så jävla härligt, egentligen ska jag få lov imorgon men jag åker till pappa på morgonen!:)
förövrigt så sitter jag på bussen till stan, sen så går jag bara till 14.00 idag tror jag xD
efter skolan ska jag nog hem direkt och städa lite, packa och lite sånt. förhoppningsvis så vill någon skypa med mig ikväll :3
igår skypadd jag med Min bror och jag saknar han. men träffar han på lördag.
åker hem från pappa på söndag för tänker fira jul med finaste mamma, men funderar att åka tillbaka till pappa innan nyår, för Sebbe ska vara hos pappa i 2 veckor och då får jag också träffa min lilla ängel och mina andra "syskon"

haha,ska försöka sova på bussen men vi hörs<3

Av Alex - 17 december 2013 09:13

Nu har jag fått jävligt mycket hat på ask.
folk tror jag är en attention whore.
men det är jag faktiskt inte. den senaste tiden har jag fått hat varje dag och hatet bli bara mer och värre.
det sårar mig som satan så jag ska logga ut från ask ett tag.
emh, ja. det var det här jag ville säga med det här inlägget.
jag vill inte visa mig svag och det gör jag inte. jag säger bara hur jag känner.
and i am sure u haters checking my blog.
så sluta skriva ANONYMT Hat.
vill ni säga nått, jamen va inte så jävla feg och skriv anonymt.

Puss hej.
och ps. Jag är inte EMO.

Av Alex - 15 december 2013 13:28

orkar inte.
jag märker själv hur bitchig jag har blivit. nej, jag vill va den snälla och blyga Alex som jag var 2012.
inget blir som det är tänkt, nu måste jag fan skärpa mig...
Good Luck Alex.

jag ska börja bli snällare från och med nu, men bara för det kommer jag inte ta något skit från någon annan :)

Av Alex - 14 december 2013 12:32

igår sov jag hos Hanna och idag ska hon sova hos mig, känner att det här kommer bli en sjukt bra helg!
okej, ni såg rubriken. eftersom jag inte har någon blogglust idag tänkte jag att jag skriver fem saker som är sant om mig.
1. jag hatar att vara singel för jag känner mig så jävla ensam.
2. När jag gick på dagis och vi fick fylla i ett papper vare månad så skrev jag varje gång att när jag blir stor vill jag bli mamma.
3. jag och Sissa har känt varandra sen vi har 1 år.
4. jag kommer aldrig överge någon kompis för kärlekens skull.
5. jag bokstavligen HATAR när någon tar mig på halsen, jag får panik och tycker det är obehagligt. mitt hår får kanppt ligga mot min hals. $:

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards