musicsavelifes

Alla inlägg under november 2013

~

Av Alex - 29 november 2013 23:18

 

 

Av Alex - 29 november 2013 23:10

Har ingen lust att blogga, men bloggar väl lite då. Just nu skypar jag med några kompisar, sen blir det film och sen sova. Ska upp runt 8-9 för att jag ska till stan runt 10. handla lite kläder och träffa kompisar, det blir kul!

Funderar också på att beställa lite piercings smycken :3

Men vi får se. i kväll var jag med Julia <33


Haha, tortilla chips är gott!<3


MEN NEJ, NU SKA JAG SLUTA BLOGGA FÖR IKVÄLL.

Eller ska bara lägga ut dagens pepp bild^^<3

~

Av Alex - 28 november 2013 22:02

   

Av Alex - 28 november 2013 21:31

Idag har dagen känts lång och dryg men det känns bättre nu. Gick ända till ica för att köpa en cola, årets jobbigaste träning :c

HHAHAHAHAHA, okej okej skojade xD

Jag lyssnar på musik och städar heuheuheu.

Okejdå, sitter och fixar med min nya väska..

 


Dålig bild men men, det får ni leva med.

Allt det här har jag gjort:

Sytt fast det mönstrade tyget.

Suttit fast kedjorna.

Sprayat glitter spray på det svarta, suttit fast min pin (silvriga saken där det står Alex)

Suttit fast nitar men dom syns inte på bilden.



Sen ska jag säkert dekorera med något mer^^

~

Av Alex - 27 november 2013 23:10

       

Av Alex - 27 november 2013 22:26

För nån vecka, eller typ förra veckan. Minns inte Kändes det som om jag hamnade på botten men nu känns det som om jag har hamnat på toppen!

Der här var tredje dagen jag var i skolan. Waldorf är verkligen en toppen skola, mycket bättre än hörnefors Centralskola. Jag har redan fått vänner i klassen och lektionerna går faktiskt rätt fort på dagarna, man hinner inte bli less på skolan. Skol lunchen är helt okej och det finns mycket bättre salad än min gammla skola xD

Vi har dock inga datorer eller whiteboards utan vi kör på hederliga svarta tavlor^^

Inga skåp utan bänkar men somsagt det funkar det också. Eftersom jag vet att mina gammla klass kompisar läder min blogg tycker jag att ni kan kommentera mer ;P

Det måste väl finnas nåt intressant ni undrar? :3


Ja iallafall ska jag börja blogga mer. 

Kan ju snabbt gå igenom vad som händer i resten av veckan. 

TORSDAG:

Imorgon är det skola, sen hem och äta, träffa Sanna, blogga, sova.

FREDAG:

Skola, förhoppningsvis stan efter skolan, sen middag, vara med Sanna, hoppas på att träffa min lilla artonåriga vän Hanna

LÖRDAG:

Staaaan med Sandis!<333

Sen hoppas jag att vi träffar Oscar och Lukas, för dom ska laga mat åt mig. Det har jag bestämt >:c

SÖNDAG: Bara chilla och äta lite godis c:


Jaa, jag kom på att blogga för att jag inte kan somna! :P


 



   

Av Alex - 22 november 2013 23:27

Har nog aldrig mått bättre.

Sa hejdå till mim gamla klass och det kändes bra! :D

Eftersom jag får en ny start på den nya skolan, nya vänner och nya möjligheter.

Har redan börjat prata med några från min klass. Men det suger att jag är fett blyg..

I kväll drog jag till ug och var med Sanna, imorgon är det konfa möte och sen på kvällen ska sanna sova hos mig!!

taggataggatagga!<3

HAHA, kommer inte på något att skriva om. 


Men emh, vi kör lite gram om mig själv.


Som nog alla vet, jag heter Alexandra Forsberg. Det suger för jag har alltid velat heta Alex Eriksson, jag är fjorton år gammal och är rätt så blyg. Jag har rätt så svårt för att säga vad jag känner. T.ex om någon säger '''kommer sakna dig eller älskar dig'' har jag alltid svårt att säga desamma. Ja, ibland hatar jag känslor. Jag orkar inte med om att hålla allt inom mig, jag menar det finns ju liksom en kille jag gillar. Vi känner knappt varandra.

Skitsamma, glöm det.


Vill inte bli kär, för jag blir alltid sårad.

Haft ett krossat hjärta många gånger, dock har jag nu lärt mig av mina misstag.


GASH, Vad svårt det är att skriva. TYP.


Jaja, ni som undrar om Julia och Linnea. Här får ni svar, hoppas jag :s

Jag är inte vän med någon av dom tror jag.

Men det är lika bra, jag mår bra utan dom! :)

Det är väl huvudsaken?

Orkar bara inte bry mig längre. Vårt gäng har varit kaos länge så nu måste man gå vidare.

Det vart trpkigt och blogga..

SES <3

 

Av Alex - 20 november 2013 20:10

Jag är fett nervös, imorgon är det första dagen i min nya skola. Men det kommer gå bra, träffa alla nya människor.

Fett coolt.

Just nu skypar jag med Lukas och Oscar, det är trevligt det haha xD

Vet inte vad jag ska säga, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig för kläder imorgon hehe.

Nejmen haha.

 

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards