musicsavelifes

Alla inlägg under oktober 2013

Av Alex - 27 oktober 2013 20:02

Som jag skrev i andra inlägget, jag har klippt lugg c:

 

Ja, nu har jag och pappa kommit överens om att jag sover där ifrån onsdag till fredag.

Sen bir det mys helg med mamma c: <3


Just nu skypar jag med Moa och dricker saft å äter taco chips :D

Puss <3

Av Alex - 27 oktober 2013 02:13

Igår var det ju natt öppet och jag var där med Julia, Sanna, Jimmy, Jonas och Hanna fast Jonas drog typ halv 12.

Aja, Jimmy, Julia, Hanna och Sanna drog typ 4 den natten men jag stannade kvar till  halv 7 på morgonen :3

Efter det drog jag hem och satte igång en film som jag såg.

Idag har jag typ inte gjort något utan har varit med mamma, styckat kött och bakat :D

Sen kom Julia mitt up i allt och vi skulle lana men vi satte igång en film och åt bacon sancks:DDDDD

Det det säger jag hejdå för i natt xD

         


Som ni ser på dom två sista bilderna så har jag klippt lugg. Så det är typ ''före och efter'' bild, hehe vad tycker ni?<3

Av Alex - 24 oktober 2013 22:06

Skolan gick lite segt men det känns ändå så jävla bra :)

Pratade med min idrotts lärare Jerry och vi kom fram till att jag börjar idrotten igen efter lovet. 

Sen så pratade vi betyg i bilden och om jag är på alla lektioner och jobbar med vissa saker kanske jag kommer få ett A! 

Efter jag hade stått ut med skolan idag drog jag, Julia, Jimmy och min bror till gymmmet.

Men jag tränade inget, sen så ringde mamma och ville ha sällskap på affären. Vi köpte chilicheese och chicken nuggets till middag :D

nomnomnom, sen skjutsade min underbara mamma mig till ug och fyllde i att jag skulle fara på ugs nattöppet :)

Om jag har rätt kommer det här bli en fett awesome helg! :3

Imorgon  har jag engelska prov med jag är säker på glososrna så jag kommer säkert få godkänt iallafall!


Aja, nu till fritiden och inte någon tråkig jävla skola :(

Idag träffade jag Jonas, Sanna, Jimmy och Julia. Sen så hade Julia lovat mig att vi skulle vara själva ikväll så vi for och köpte chips och dricka, sen såg vi en film!

 

Av Alex - 24 oktober 2013 09:10

Igår blev jag stora syster åt en liten tjej som heter Clara.

Det känns dåligt och bra samtidigt.

Jag menar, pappa och jag har inte det bästa ''far och dotter'' relationen.

Men bara för att det vill jag ändå göra ett inlägg om henne.

Jag hoppas ändå lite på att träffa henne, men inte för pappas skull. utan för Claras skull.

Vet inte varför, men jag har alltid önskat mig en lilla syster. nu har jag ju det, men det straffar ändå för jag har ingen lust att träffa min pappa.

(ta inte illa upp, det är bara sanningen pappa)


Det här är den ända bilden jag har på Clara:

  

Av Alex - 22 oktober 2013 10:47

Jag var helt bestämd på att inte gå till skolan idag.

Så jag började med att spela lol med Jimmy :)

Fast sen slog det mig att jag måste verkligen kämpa för att klara det här.

Jag får inte hamna efter mer när jag börjar min nya skola. Så just nu sitter jag här på tekniken och väntar på hjälp, sen är det bar att sätta igång mitt arbete.


Efter skolan ska jag träffa Julia och sen ikväll kanske spela lol.

Helst nu när Jimmy har hjälpt mig ännu mer så nu jävlar! :P

Okej, jag borde sluta det här inlägget så jag kan fokusera på mitt arbete! :D


Jag och Julia i somras:

 

Ja, lite bilder på jag:


   

Av Alex - 21 oktober 2013 21:08

Jag hatar den här skiten.

Först vaknar man försent imorse och då var det bara att stessa att fixa löshåret osv.

Sen rasade allt mer och mer.

Första dagen i skolan, hade ångest.

Jag vill aldrig någonsin sätta min fot i skolan igen.

En vecka sen höstlov, det kommer bli så jävla skönt.

Lär väl må skit hela veckan.

Jag orkar bara inte kämpa för något som aldrig kommer bli bra.

Blir att lyssna på musik, tänka och rita för att tänka på annat...




En bild på mig utan löshår! <3

 

Av Alex - 18 oktober 2013 18:05

Gjorde den här vloggen för att ni skulle förstå lite bättre av vad som har hänt bland vänner, skola osv.


Av Alex - 16 oktober 2013 10:04

Musik får mig verkligen på bra humör. Man blir så glad och lugn. Fast det beror väl också på vad man lyssnar på för musik, för viss musik ger mig en kick så jag blir lite speedad^^

aja, tillbaka till verkligheten.


Imorse kom Julia och väckte mig, innan hon drog till skolan med min bror c:

Hade så jävla otur, precis när jag gick ner för att äta frukost hade just mamma plockat bort den. Fast jag plockade fram lite så jag åt frukost. xD


Idag blir det möte i stan kl.13.00, lite fundersam vad mötet handlar om med det märker jag väl.

I kväll har jag inga planer. Får väl fråga om Julia och Tim vill hitta på något.


Idag har jag fotat lite så här är en av bilderna jag tog:


 


Puss fina läsare. ♡


Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards