musicsavelifes

Alla inlägg under januari 2014

Av Alex - 25 januari 2014 18:21

Jag saknar Clara jätte mycket :'( 

Min lilla ängel du betyder mest, längtar tills jag får träffa dig och hålla om dig, få se hur stor du har blivit.

Det är jävligt deprimerande att inte träffa sin syster. <3


Förövrigt är livet upp och ner. Men ja, det går inte så bra i skolan. Dock är det en bra skola för dom försöker iallfall hjälpa mig. På Hörnefors Central Skola hjälpte dom mig ALDRIG. Jag var borta från skolan i 3 veckor för att jag mådde pis, dom märkte knappt att jag var borta.


Emh, jag förösker vara posetiv. Så längtar tills jag får träffa underbara Marina<33

Märkt att jag max bloggar 1 gång per vecka, men jag ska bli bättre på att blogga efter min mobil har varit på lagning!^^

Den ska typ in på måndag men ska försöka blogga imorgon.


Puss<3





           

(Vacker kvinna)











Av Alex - 16 januari 2014 12:08

bloggen. känner att jag sldrig skeiver löngre, men har inte alltid ork :3
den här veckan har varit ganska tråkig, skola, skola och ännu mer skola..
Har knappt haft tid för att vara med vänner heller o:
tur att jag sysselsätter mig med att gå ut med min hund och sitter och myser med mamma.
Jo, min bror Fyller 17 år idag. Så grattis Tim!:)
Sen så för att Tim fyller år idag kommer sebbe hem idag, idtället för imorgon. Men jag känner inte för att blogga så mycket men lite bilder kommer ist:3

Av Alex - 9 januari 2014 21:29

idag var jag på bup och pratade om min utredning och om att jag kanske måste börja med sömntabletter.
Efter det åt jag och mamma "lunch" sen så köpte hon ett par skor till mig på skohuset. Hon köpte även schampoo, balsam och hårfärg till mig<3
imorgob är det fredag och då blirdet bara en mysdag tror jag :$
Men ska se tv sen sova, få se om jag bloggar imorgon. Puss!

Av Alex - 3 januari 2014 12:41

Har inte bloggat på ett tag men har har varit upptagen med att vara med kompisar sen så har det ju oxå varit nyår. Jag mår skit bra och just nu känns allt ljust. Stan idag sen igen då, haha är typ alltid på stan :3
men orkar inte direkt skriva så mycket för att jag ska göra mig i ordning Sen dra till stan :)
men lite bilder kommer :*

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards