musicsavelifes

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Alex - 6 november 2013 11:07

Jag har gett upp skolan. Jag har nått botten, jag längtar tills jag slipper denna fula och äckliga skola.

Fast om jag ska vara ärlig kommer jag sakna vissa lärare... <3


Jag hatar den här klumpen jag har i magen. Ensam sitter jag här, med musik. WOW! En vanlig dag för mig.

Varje gång använder jag mig av mitt fake leende. Egentligen vill jag bara slå sönder allt, riva ner allt. JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS!

Förlåt för mitt klagande, men om du int gillar det kan du dra!


Två dagar kvar.


På fredag är det dax. Kolla på en ny skola, jag längtar som fan.

Kommer inte sakna någon från den här fittskolan. Eller jo, jag kommer sakna Alma. För hon är en sjukt fin tjej, hon är jätte rolig och det är faktiskt roligt att vara med henne^^


jaja, Sista musik lektionen på denna skola. Sista veckan på den hör skolan...

WOOOOO!

(Glädje rop..)

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards