musicsavelifes

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Alex - 26 december 2013 21:26

Hej bloggläsare!:)

Igår var jag och Sanna och såg THE HUNGER GAMES CATCHING FIRE på bio! Den var fett bra och sen så kom mamma och hämtade oss, Jag tänkte gå på H&M men det var stängt så ja. På kvällen sov Sanna hos mig och idag drog vi in till stan igen! :D

Det var roligt att gå på stan och träffa kompisar och handla lite ;)

Orkar inte ta kort på alla mina julklappar men fick standrard saker som kläder, pengar, nagelack, presentkort och lite sånt, men två julklappar fick mig verkligen att bli glad! :D

I mars får jag pierca mig och sen till  vår åker jag och min syster till stockholm, går på stan, gröna lund och äter lite mys mat :P

Kort på lite av det jag köpte idag kommer lite längre ner ;)

Imorgon kommer Sannas flickvän och då blir det att umgås med dom små turtuduvrna :3

Ska skypa med Sanna nu, men ska bli bättre på att blogga. Jag lovar<3

           


Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards