musicsavelifes

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Alex - 1 december 2013 21:34

Idag vaknade jag typ halv 11, drog till morfar fick ett samtal om att jag skulle få chansen att träffa min lilla syster för första gången, det var kul. Fick mysa och hålla om Clara.  Eftersom pappa och Chatrin var hos farmor då så åt jag också hos farmor. Sen klockan åtta åkte jag tåg från nordmaling hem. 

Nu lyssnar jag på musik och ska snart hoppa i säng.


Kan ju också tilläga att ni borde fråga mig saker på ask och för alla som inte vet. Man måste inte ha en användare för att fråga :)

http://ask.fm/C00KI3M0NSTR3T


   

~

Av Alex - 1 december 2013 00:46

 

     

Av Alex - 1 december 2013 00:00

Idag drog jag och Julia in till stan med mamma, jag hittade lite kläder som jag handlade sen så lämnade vi mamma och åt lunch på Ronyas. Sen mötte vi upp Andreas, var med han och träffade massa snälla människor. Sen drog jag oc julia ifrån dom och var med Lukas, Oscar och Robin :)

Fett kul dag och jag har mått toppen idag!

Efter Julia hade ätit hos mig drog vi på ug och var med Ida och Sanna. Det var roligt och det blev mycket skratt.

Nu sitter jag på rummet och lyssnar på musik, hade hoppats på ett nytt AHS avsnitt men icke då :(

Haha, kan ju bara tilläga att jag är jävligt kär :$ I en kille, han vet inte ens om det...

Önskar att jag kunde säga de rakt ut till han. </3

det är världens finaste,han är blyg och snäll. hehe kan inte säga mer för då avslöjar jag kanske för mycket $:


Men tänk posetivt, glöm inte det mina kära läsare.

Puss. <3

   


Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards