musicsavelifes

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Alex - 10 december 2013 20:52

Just nu vet jag inte rikigt. Jag mår bra, det gör jag men bara lite vilsen.


Igår var jag på skolan till lunch för jag mådde illa och idag for jag hem igen för att jag hade jävligt ont i magen.

Så idag har jag sovit, sett film,städat och sen drog jag på ug för där är dricko billligt. Sen fick jag för mig och gå till hockeyplan och där träffade jag Rasmus, Eddie och nån annan. xD

Mamma for dit och då passade jag på att få stjuts hem eftersom det är så jävla kallt :s

Nu har jag igång musik och dricker cola. 

Juste, i söndag drog jag till stan och träffade Lukas, Robin och Oscar. :)

Imorgon blir det  skola #RIP nejmen det blir kul, tror jag :s

Sen nu resten av kvällen blir det att PLUGGA PLUGGA! 

Men det kommer gå bra, känner mig bara inte så taggad på att plugga.


Som jag sa i förra inlägget så kommer jag fara till pappa den 20 dec men kommer tillbaka till mamam den 22 dec eftersom jag ska fira jul med mamma. <3 Men egentligen är det pappas år att ha oss på Jul.

Men jag hinner iallafall träffa han 2 dagar innan jul och träffa Maja, John, Walter, Chatrin,Clara, kanske Sebbe så årets jul kommer bli bra! (Y)

   


<3

Av Alex - 10 december 2013 17:17

Den 20 december åker jag till min pappa och då får jag träffa min syster<3(och massa andra)


Bloggar mer när jag har fått en  bättre dator c:

 

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards