musicsavelifes

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Alex - 19 september 2013 21:51

Jag bloggade aldrig igår för att jag glömde bort.

Men idag så kommer jag ihåg, eller aa, det var någon som påminnde mig cx


Idag har jag varit på soc möte, det gick bra. Eller jag var i min egna lilla bubbla under mötet^^

Efter det drog jag hem och åt lunch, nudlar c:

Sen for jag till skolan och hade bild, det var kul. Efter bilden cyklade jag hem för att jag går inte på b språket.

Ikväll har jag hjälpt mamma att baka äppelkaka och vi har ätit glass och sett idol, konstigt nog så mitt bland allt hann jag städa också :D

nu innan jag ska sova ser jag nog några avsnitt av en serie eller kanske lyssnar på musik.

Vill bara tacka alla som följer min blogg. (ser att det blir fler och fler)


Här kommer lite bilder:

 

''gammla bilder''

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjafan!
Alex här, jag är något galen brud som älskar katter och såklart andra djur.
Rätt blyg faktiskt, tro det eller ej^^
14 år, bisexuell osv.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards